Fresh!

Hej! Klockan har nyss passerat tolv och jag sitter på jobbet med dagens andra kaffekopp i högsta hugg. Kanske inte helt optimalt med tanke på min nya sundhetspolicy men Rom byggdes inte på en dag. =) Förändring tar tid och jag börjar försöka ta vara på dom små förbättringarna i min vardag. Är på ett ypperligt humör just nu och ska faktiskt skippa den smått självskrivna men ack så fettdrypande "dagens lunch" till förmån för en fräsch och nyttig sallad jag slängde ihop imorse.

Jag känner mig pigg och glad vilket förmodligen beror på att helgen närmar sig med stormsteg men jag tror även att mina små planer om korrigeringar jag skrev om igår spelar in. Idag har jag även givit migsjälv ett uppdrag som går ut på att jag ska hjälpa tre medmänniskor med olika saker dom behöver hjälp med. Återkommer senare med hur det har gått.
Har även bestämt mig för att kila förbi sats-stureplan för att lösa årskort där och komma igång med träningen på allvar.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Jag håller med dig till fullo. Så mycket enklare.

2008-10-02 @ 12:55:26
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: GM

Men du vad gott det där såg ut att vara, mums :D



Ha det så bra.

2008-10-02 @ 20:37:07
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0